TOIMINNANOHJAUSJÄRJESTELMÄ ELINTARVIKEALALLE
Alpha Manager järjestelmä vastaa elintarvikealan nopearytmisen kaupankäynnin haasteisiin ja tuo tehoja tavaravirtojen hallintaan sekä seurantaan yrityksen eri organisaatiotasoilla. Järjestelmän käytetyimpiä moduuleita ovat ostot, varasto, tuotanto, myynti, lähettämö, laskutus ja reskontrat.
Integroitua liiketoimintaa
Saumattomat rajapinnat ilman käyttäjien toimintoja kuuluvat tämän päivän järjestelmän tärkeisiin vaatimuksiin. Tilaus-/toimitus-/laskuprosessit hoidetaan keskusliikkeiden ja HoReCa ketjujen kanssa pitkälle sähköistettynä standardisoitujen EDI rajapintojen avulla. Elintarvikealan varaston ulkoistaminen edellyttää automaattinen tiedonvälitys yrityksen ja logistiikkapartnerin välillä. Meillä on valmiita rajapintoja alan johtaviin yrityksiin.
Tukipalvelut
Oman tukiorganisaation avulla palvelemme suoraan loppukäyttäjää ilman välikäsiä ja ulkoistuksia. Pääosan kysymyksistä pystymme hoitamaan yhden yhteydenoton aikana.

Valmiiksi liitetyt Apixin palvelut
Jos haluat ottaa käyttöön muita Apixin palveluja, ota yhteyttä myyntiimme.
Käyttöönotto
Saat laskujen lähetyksen käyttöösi suoraan Cobra Systemsiltä.