Itellan Netpostin lähettäjäverkosto laajenee nopeasti. Sanomanvälitysyhtiö Apix Messaging Oy:n kanssa solmittu yhteistyösopimus lisää lähettäjäverkostoon 3 000 uutta yritystä, mikä lähes kaksinkertaistaa Netpostin lähettäjämäärän.

Netpostin lähettäjäverkostossa oli aiemmin noin 5 000 yritystä mukaan lukien yli 600 julkishallinnon lähettäjää. Lähettäjäverkoston piiriin tulevat yritykset edustavat useita eri toimialoja, kuten asunto-osakeyhtiöitä sekä vesi- ja tieosuuskuntia.

Yhteistyösopimus Itellan kanssa luo Apix Messaging Oy:n asiakasyrityksille suoran sähköisen asiointikanavan Netpostin 400 000 käyttäjään.

”Nyt voimme tarjota reilulle 3 000 asiakkaallemme mahdollisuuden lähettää kuluttajille Netpostiin sähköisesti laskuja ja palkkalaskelmia. Jatkossa tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden myös muiden viestien lähettämiseen”, kertoo Apixin toimitusjohtaja Veli-Matti Sahlberg.

Lähettäjäverkoston laajeneminen vauhdittaa Netpostin asiakasmäärän kasvua. Viime kesänä ylitettiin 400 000 käyttäjän raja.

”Netposti kasvaa nopeammin kuin mikään muu toimija markkinoilla myös tällä rintamalla. Valitsemalla palvelustamme kaikki lähettäjät asiakas voi saada aikaisempaa kattavammin itselleen tärkeän asiapostin sähköisenä kirjeenä Netpostiin”, toteaa Netposti-palvelusta vastaava johtaja Tommi Björklund.

Asiakas voi vastaanottaa ja arkistoida Netpostiin muun muassa laskuja, palkkalaskelmia, laboratoriotuloksia ja muuta tärkeää asiapostia, joka saapuu vastaanottajalle 1–2 vuorokautta paperista nopeammin. Itella kartoittaa säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyssä käyttäjien toiveita siitä, mihin suuntaan Netpostia pitäisi kehittää. Björklundin mukaan yksi asiakkaiden eniten toivoma ominaisuus on, että Netpostissa olisi enemmän lähettäjiä.

Categories: Tiedotteet