Tervetuloa!
Syksyn 2019 kumppanipäivässä käydään läpi ajankohtaiset asiat verkkolaskutuksen infrastruktuurissa sekä Apixin palveluissa ohjelmistokumppaneille ja loppuasiakkaille. Tarkempi ohjelma löytyy alta.
Kenelle tilaisuus on tarkoitettu: Apixin ohjelmistokumppaneille. Tapahtuma sopii parhaiten liiketoiminnasta tai tuotekehityksestä vastaaville henkilöille.
Osallistuminen: Tiloihin mahtuu 50 ensin ilmoittautunutta (max. 2 hlöä / yritys). Tapahtumaan voi myös osallistua myös etänä.
Ilmoittaudu viimeistään 8.11. mennessä!
Ilmoittautuminen on sulkeutunut. Pyydä salasana webinaaritallenteisiin Apixin asiakaspalvelusta.
Ohjelma:
Klo 10:00 Aamukahvit ja tutustuminen uusiin toimitiloihin
Klo 10:30 Apix Messaging - Tänään ja huomenna / Veli-Matti Sahlberg, CEO
Klo 10:45 Apixin päivittyneet palvelut loppuasiakkaille ja tuki kumppanien myynnille / Jarmo Paananen, VP sales
Klo 11:30 Rajapinnat ohjelmistokumppaneille / Antti Marjala, CTO
- Kuinka hyödyntää Apixin vanhoja ja uusia rajapintoja mahdollisimman tehokkaasti
- Kuinka käyttää Apixin rajapintoja uusien ominaisuuksien tarjoamiseksi loppuasiakkaille
Klo 12:30 Lounas
Klo 13:30 Mitä ohjelmistotalon tarvitsee tietää verkkolaskutuksesta ennen vuotta 2020 / Harri Hautakangas, CCO
- Eurooppalainen standardin mukainen verkkolasku
- Tarvitaanko laskusisältöön muutoksia?
- Milloin verkkolaskutus on pakollista?
Klo 14:15 Global e-invoicing / Peter Törnroth, CEO, Apix Messaging AB
- Electronic invoicing in Sweden, Norway, Denmark and Estonia
- What sending electronic invoices via PEPPOL means in practise?
Klo 15:00 Tapahtuman virallinen osuus päättyy. Tapahtuman jälkeen on tarjolla pientä purtavaa ja virvokkeita.
Saapuminen:
Osoite: Sinikalliontie 7, Espoo.
Saapuminen julkisilla: HSL:n reittiopas (reitit ja aikataulut).
Saapuminen omalla autolla: Apixin toimiston pihassa on runsaasti ilmaista parkkitilaa. Vieraspaikkojen lisäksi kaikki muutkin paikat ovat käytettävissä.