Junior Technical Support Engineer

Published by Apix 1 on

Apix Messaging hakee Technical Support Engineeriä liittymään tiimiinsä Espooseen.

Sijoitut asiakastuesta vastaavaan tiimiin, jossa toimit monipuolisessa tehtävässä asiakkaidemme ongelmien tunnistamisesta aina lopulliseen ratkaisuun saakka. Kommunikoit asiakkaiden kanssa sähköpostitse, chatissa, sekä puhelimitse. Pienessä tiimissä arvostamme vastuunottoa omista tehtävistäsi, halua selvittää ja oppia asioita sekä sitoutumista viedä asiat loppuun asti. Toimit tehtävässä tiiviissä yhteistyössä kollegoidesi, projektitiimin ja kehittäjien kanssa.

Sovellut tehtävään hyvin, mikäli olet valmistunut tai tutkinnon loppuvaiheessa tietoteknisistä tai muista soveltuvista opinnoista. Emme odota sinulta aiempaa kokemusta verkkolaskutusratkaisuista, sillä tarjoamme kattavan koulutuksen työhön ja toimialaamme. Koulutuksesi tai työkokemuksesi kautta hahmotat ohjelmointilogiikan perusteet ja olet kiinnostunut tietoteknisistä ratkaisuista. Olet vastuuntuntoinen henkilö, jolta sujuu niin itsenäinen työskentely kuin yhteen hiileen puhaltaminen tiimissä. Tehtävässä ratkaiset tukipyyntöjä tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa, joten odotamme sinulta palvelualtista asennetta.

Uutena Technical Support Engineerinä liityt matalahierarkiseen ja rentoon työyhteisöömme, jossa vallitsee hyvä tiimihenki. Korkea henkilöstötyytyväisyytemme kertoo siitä, että ihmiset kokevat meillä työskentelyn mielekkääksi ja he voivat vaikuttaa työhönsä. Tehtävä tarjoaa laajasti etenemismahdollisuuksia esimerkiksi tuote- ja projektipäälliköksi tai järjestelmäkehitykseen front-, mobiili- tai back-end kehittäjäksi. Uudessa toimistossamme tulet tutuksi muun muassa biljardi-, PC-peli- ja rentoutumishuoneiden kanssa, sillä haluamme panostaa työntekijöidemme viihtyvyyteen myös yhteisten aktiviteettien muodossa.

Hakijalta odotetaan:

  • Kiinnostusta ja kokemusta tietoteknisistä ratkaisuista esimerkiksi opintojen, työkokemuksen tai harrastusten kautta
  • Ohjelmoinnin ja Linux-ympäristön perusosaamista
  • Halua kehittyä jatkuvasti työtehtävissä
  • Asiakas- ja ratkaisukeskeistä asennetta
  • Suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi työkokemus IT-alalta esimerkiksi asiakastukitehtävistä tai järjestelmätyöskentelystä
  • Ruotsin kielitaito

Kiinnostuitko tehtävästä?

Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalent Recruitingin rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (puh. 0400 495 946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Lähetä aTalentille CV:si pdf-muodossa tai jaa LinkedIn-profiilisi ja valinnainen hakukirjeesi viimeistään 15.6.2021 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Voit halutessasi mainita hakemuksessasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloitusajankohdan.

Tutustu myös muihin avoinna oleviin työpaikkoihin.

Categories: Vanhat-arkisto