Asiakastuki

Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.

Chat-ruudun saat auki sivun alareunasta.

Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.

Viimeisimmät asiakastiedotteet

 

Laskujen luonti APIX Laskumapissa entistä helpompaa

24.06.2019

APIX Laskumapin käytettävyyttä on parannettu ja myyntilaskujen kirjoittamiseen on tuotu avuksi muun muassa automaattisesti muodostuvat tuote- ja asiakasrekisterit.

Laskujen sähköinen arkistointi veloituksetta käyttöön kaikille asiakkaille

20.06.2018

Apix tarjoaa jatkossa kaikille asiakkailleen veloituksetta laskujen sähköisen arkistoinnin. Pitkäaikaisarkistointi on aiemmin ollut maksullinen lisäpalvelu.

APIX Laskumappi kertoo luottotiedot

20.06.2018

APIX Laskumappiin on tullut uusia ominaisuuksia. Palvelun käyttäjät voivat jatkossa helposti tarkastaa liikekumppaniensa mahdolliset maksuviiveet ja -häiriöt. Lisäksi laskujen laadintaa on parannettu.

Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.

Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.