Asiakastuki
Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.
Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.
Ohjeet
Valitse aihe ja katso usein kysytyt kysymykset sekä ohjeet.
Viimeisimmät asiakastiedotteet
Laskujen lisäksi voit lähettää vihkoja, nidottuja arkkinippuja ja muita painotuotteita tulostus- ja postituspalvelumme kautta.
Laskujen vastaanotossa on uusi ominaisuus, jonka avulla lähetät helposti tiedotteet uudesta laskutusosoitteestasi. Samoin myös seuraat, keneltä et vielä saa verkkolaskuja, ja lähetät helposti muistutuksia.
Talous- ja HR-hallinnon palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt Accountor on ostanut Apix Messaging Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupan myötä Accountor tähtää asiakasmäärältään Suomen suurimmaksi laskujen välityspalveluiden tarjoajaksi.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- Seuraava »
Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.
Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.