Asiakastuki

Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.

Chat-ruudun saat auki sivun alareunasta.

Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.

Viimeisimmät asiakastiedotteet

 

APIX Trumpetti – Tiedota, seuraa laskujen vastaanottotapaa ja muistuta

16.06.2021

Laskujen vastaanotossa on uusi ominaisuus, jonka avulla lähetät helposti tiedotteet uudesta laskutusosoitteestasi. Samoin myös seuraat, keneltä et vielä saa verkkolaskuja, ja lähetät helposti muistutuksia.

Accountor ostanut Apix Messaging Oy:n koko osakekannan

07.04.2021

Talous- ja HR-hallinnon palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt Accountor on ostanut Apix Messaging Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupan myötä Accountor tähtää asiakasmäärältään Suomen suurimmaksi laskujen välityspalveluiden tarjoajaksi.

Verkkolasku voi kohta palautua lähettäjälle herkemmin – Tarkistukset Eurooppa-normin mukaisille laskuille alkavat.

26.03.2021

Verkkolaskulaki antaa laskun saajalle mahdollisuuden vaatia, että lähetetty verkkolasku on Eurooppa-normin mukainen. Verkkolaskuoperaattorit ottavat käyttöönsä tarkistukset Eurooppa-normin mukaisille verkkolaskuille 6.4.2021.

Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.

Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.