Asiakastuki

Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.

Chat-ruudun saat auki sivun alareunasta.

Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.

Viimeisimmät asiakastiedotteet

 

Muutoksia kirjelähetysten hinnoissa ja jakelupalvelussa

24.11.2021

Posti Groupin hinnankorotusten vuoksi Apixin kirjelähetysten hinnat nousevat 1.1.2022 alkaen. Kirjeiden jakelupalveluun on myös tulossa muutoksia.

Kuluttajien laskut digipostina Kivraan

01.10.2021

Apix Messaging ja digipostipalvelu Kivra ovat aloittaneet yhteistyön, jonka myötä Apixin asiakkaille on avattu uusi laskujen sähköinen toimituskanava.

APIX Palkat – Lähetä palkkalaskelmat helpommin

22.06.2021

Ota verkkopalkka käyttöön ja lähetä palkkalaskelmat helposti ja turvallisesti APIX Palkat -palvelulla. Palkkalaskelmat myös mobiilipalveluihin, kirjeenä postitse tai OmaPOstiin, tai sähköpostitse.

Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.

Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.