Asiakastuki
Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.
Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.
Ohjeet
Valitse aihe ja katso usein kysytyt kysymykset sekä ohjeet.
Viimeisimmät asiakastiedotteet
Posti Groupin hinnankorotusten vuoksi Apixin kirjelähetysten hinnat nousevat 1.1.2022 alkaen. Kirjeiden jakelupalveluun on myös tulossa muutoksia.
Apix Messaging ja digipostipalvelu Kivra ovat aloittaneet yhteistyön, jonka myötä Apixin asiakkaille on avattu uusi laskujen sähköinen toimituskanava.
Ota verkkopalkka käyttöön ja lähetä palkkalaskelmat helposti ja turvallisesti APIX Palkat -palvelulla. Palkkalaskelmat myös mobiilipalveluihin, kirjeenä postitse tai OmaPOstiin, tai sähköpostitse.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 7
- Seuraava »
Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.
Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.