Asiakastuki > Laskujen lähetys

Kun lähetettävät laskut on valittu ne lähetetään Apixin palvelimille. Lähettäminen tapahtuu yleensä kumppaniemme laskutussovelluksesta löytyvällä Apix-painikkeella. Joissain kumppaniemme sovelluksissa lähettäminen on toteutettu kuitenkin ilman Apix-painiketta.

Laskun saavuttua Apixin palveluun palvelu tarkistaa, että laskulta löytyvät tarvittavat tiedot niiden oikeassa muodossa. Tämän jälkeen palvelu selvittää Apixin rekistereistä haluaako laskun vastaanottaja laskunsa paperikirjeenä vai verkkolaskuna ja  lasku toimitetaan vastaanottajalle oikeassa muodossa.

Palvelu toimittaa käyttäjälle tietoa onnistuneista lähetyksistä  ja laskukohtaisesti niiden toimitustavasta (paperikirje vai verkkolasku).

Jos lähtevässä laskussa on jotain korjattavaa palvelu kertoo tästäkin ja pyytää muuttamaan tai täydentämään korjattavaa laskua esimerkiksi lisäämällä puuttuva pankkitili tai korjamalla vastaanottajan osoitetietoja.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Kiireellisissä asioissa saat vastauksen nopeimmin soittamalla tai chattaamalla.

Chat-ruudun saat auki sivun alareunasta.