Asiakastuki

Apixin asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17. Tavoitat meidät puhelimitse klo 9-15. Chat-palvelu on toistaiseksi pois käytöstä.

Me Apixilla haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Valvomme lähtevää ja saapuvaa liikennettä jatkuvasti ja puutumme ongelmiin, mikäli niitä ilmenee. Korjaamme myös asiakkaidemme puolesta mahdollisia ongelmia jo ennen kuin asiakkaamme niitä edes huomaavat.

Viimeisimmät asiakastiedotteet

 

Pienyrittäjälle ketterä uusi laskun lähettämistapa

06.06.2022

Isolta ja Apix välittävät Suomen ensimmäiset pienyrittäjien kertaluonteiset verkkolaskut suoraan kuluttajien matkapuhelimiin. Verkkolasku on lähetettävissä yli 2 miljoonalle MobilePay-sovellusta käyttävälle suomalaiselle.

Lähetä asiakkaillesi digipostia Kivralla

29.05.2022

Apix mahdollistaa yrityksellesi vastuullisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun vahvistamaan asiakasviestintää. Jatkossa voit lähettää asiakkaillesi kaikki aiemmin paperipostina menneet dokumentit ilmastopositiivisena digipostina!

Kysyimme asiakkailtamme palautetta – näin meille vastattiin

20.05.2022

Toteutimme maaliskuun 2022 aikana asiakastyytyväisyystutkimuksen, jossa keräsimme asiakkailtamme palautetta Apixin onnistumisista ja kehityskohteista. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastaajille!

Tilaa asiakastiedotteet sähköpostiisi täältä.

Seuraa Apixia myös somessa, niin saat kuulumiset aina tuoreeltaan.