Kysyimme asiakkailtamme palautetta – näin meille vastattiin

Published by Apix on

Toteutimme maaliskuun 2022 aikana asiakastyytyväisyystutkimuksen, jossa keräsimme asiakkailtamme palautetta Apixin onnistumisista ja kehityskohteista. Tulokset on nyt käyty läpi ja kiitokset sekä kehitysehdotukset välitetty asiantuntijoillemme. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastaajille!

Asiakkaamme arvostavat palveluidemme helppoutta ja luotettavuutta

Saimme asiakkailtamme jälleen kerran kiitosta palveluidemme luotettavasta toiminnasta ja helppokäyttöisyydestä. Erityistä kiitosta on saanut laskujen lähetys ja vastaanotto. Myös palkkalaskelmien lähetys koetaan huolettomaksi ja palveluun ollaan erittäin tyytyväisiä. Etukäteissaldoa käyttävät asiakkaat kokivat verkkopostimerkkien ostamisen helpoksi. Eräs asiakkaamme tiivisti Apixin palveluiden toiminnan näin: “Toimii hyvin, huomaamattomasti ja varmasti”.

"Käytän Apixia kirjanpito-ohjelman kautta. Laskujen lähettäminen on erittäin helppoa ja polettien ostaminen toimii moitteetta."

"Sähköisen laskutuksen lähetys omasta kirjanpito-ohjelmasta on helppoa."

"Ostin helposti verkkokirjemerkit."

"Laskut on aina tulleet perille, eivätkä ole jääneet matkanvarrelle kuten joissain toisissa palveluissa."

Integraatiot ajankohtaisia

Ohjelmistojen yhteensopivuus ja integraatiot ovat ajankohtaisia teemoja monessa yrityksessä. Ohjelmistojen on sovittava yrityksen tavoitteisiin ja sisäisiin prosesseihin, jotta järjestelmät tukevat yrityksen toimintaa. Olemme erittäin iloisia, että Apixin integraatioita ja toimivuutta yhdessä käytetyn laskutus- tai taloushallinnon ohjelmiston pidetään erittäin suuressa arvossa. Integraation toteutus koetaan myös helpoksi.

"Apixin käyttöönotto on yksinkertaista ja integraation toteutus helppoa."

"Idea, palvelun toteuttaminen ja integrointi muihin järjestelmiin ovat loistavia."

"Itse järjestelmä tukee hienosti toimintaa. Tehostaa työskentelyä."

"Käyttöönotto on joka kerta yhtä helppoa ammattitaitoisen, palvelualttiin ja ystävällisen henkilökunnan kanssa. Oli kuvio kuinka monimutkainen tahansa."

Apixin nopea kasvu näkyy

Iloksemme tutkimukseen vastanneet asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä Apixin henkilöstöön ja ammattitaitoon. Yrityksenä Apixia kuvataan ystävälliseksi, ammattitaitoiseksi ja luotettavaksi.

Aina löytyy myös parannettavaa. Apixin asiakasmäärä on viime vuonna kasvanut huomattavasti, minkä osa asiakkaistamme on huomannut asiakaspalvelun viiveenä sähköposteihin vastaamisessa. Tästä olemme saaneet ansaittua palautetta. Olemme palkanneet henkilökuntaa lisää ja tehostaneet toimintamallejamme, joten viive on pian kiritty kiinni.

Jos sinulla on kiireellistä asiaa, soitathan asiakaspalvelun puhelinnumeroon tai lähetä meille viesti chatin kautta. Chattiin on tullut automatisoitu lisäpalvelu (chattibotti), joka tarjoaa nopeasti vastauksia suoraviivaisiin kysymyksiin. Kehitämme palvelua jatkossakin kattamaan paremmin usein kysyttyjä kysymyksiä.

"Kun olen ollut yhteydessä, olen saanut apua ystävällisesti ja ripeästi. Kiitos siitä!"

"Asiointi on ollut sujuvaa ja toimivaa.”

"Loistava asiakaspalvelu, luotettava verkkolaskuoperaattori.”

"Hei, asiointi kanssanne ollut ripeää ja ystävällistä. Aina olen saanut kysymykseeni vastauksen."

Kiitos kehitysehdotuksista

Kiitos erityisesti teille, jotka esititte kehitysideoita Apixin palveluihin liittyen. Verkkopostimerkkejä käyttävät asiakkaat toivoivat muistutusta loppumaisillaan olevasta saldosta. Sellainen löytyykin jo palvelustamme (linkki ohjeeseen). Moni asiakkaistamme toivoi myös ilmoitusta saapuneesta laskusta sähköpostiinsa. Tämänkin ominaisuuden voitte käydä kytkemässä päälle APIX Laskumapin asetuksissa (linkki ohjeeseen). Jatkossa löydät lisää päivittyviä ohjeita ja varsinkin APIX Laskumapin käyttäjille tehtyjä ohjevideoita verkkosivuiltamme: www.apix.fi/asiakastuki.

Kaikki uudet ideat on viety kehitystiimin arvioitavaksi ja kerromme käyttäjille heti uusista ominaisuuksista, kun ne saadaan käyttövalmiuteen.

Jälleen erinomainen NPS-arvosana

Mittaamme asiakkaidemme suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä myös NPS (Net Promoter Scoren) avulla. Tiivistettynä NPS vastaa kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua tai tuotteita ystävällesi tai kollegallesi?”. Apixin saama NPS-arvosana, 49, on toimialaa keskimääräistä parempi lukema. Kiitos! Vaikka olemme tulokseen erittäin tyytyväisiä, työmme asiakastyytyväisyyden parissa tulee jatkumaan.

Kiitokset vastaajille - Tästä on hyvä jatkaa

Asiakkailtamme saatu palaute on meille arvokasta ja ohjaa kehitystämme. Kiitos kaikille vastanneille!