Ajankohtaista

Lue mitä tapahtuu verkkolaskutuksessa ja sähköisessä taloushallinnossa sekä kuule viimeisimmät Apixin kuulumiset.

Kaikki uusimmat

Apix asiakaskysely 2019 - Kiitos!

Asiakaspalaute auttaa eteenpäin

05.02.2020

Marraskuussa 2019 tehtiin asiakaskysely, jossa selvitettiin Apixin asiakkaiden mielikuvaa Apixista sekä tyytyväisyyttä yritykseen ja palveluihin. Tutkimuksessa selvisi, että asiakkaat kokevat Apixin helppokäyttöiseksi ja toimivaksi. Myös asiantunteva asiakaspalvelu sai kiitosta.

Webinaari - Mitä yrityksen tulee tietää verkkolaskutuksesta ennen 1.4.2020

Mitä yrityksen tulee tietää verkkolaskutuksesta ennen 1.4.2020?

30.01.2020

Mietityttääkö mitä verkkolaskulaki tarkoittaa? Katso Apixin 10.3.2020 tallennettu webinaari aiheesta.

Verkkolaskutus pohjoismaissa ja PEPPOL-laskut

20.01.2020

Peter Törnroth, CEO, Apix Messaging AB kertoo verkkolaskutuksen etenemisestä ja erityispiirteistä muualla pohjoismaissa sekä Virossa. Webinaari on tallennettu 27.2.2020.

Apix kumppanipäivät 2019

APIX kumppanipäivä 14.11.2019

14.11.2019

Syksyn 2019 kumppanipäivässä käydään läpi ajankohtaiset asiat verkkolaskutuksen infrastruktuurissa sekä Apixin palveluissa ohjelmistokumppaneille ja loppuasiakkaille. Tervetuloa!

Apix ajankohtaista

Postilakko alkaa ma 11.11.2019 – Viivästyksiä kirjepostin toimituksiin

08.11.2019

Postilakko alkaa maanantaina 11.11.2019, mikä viivästyttää kirjepostin jakelua. Apix ottaa myös vaihtoehtoiset jakelupalvelut käyttöön.

Sinikalliontie 7

Apix muuttanut – Avoimien ovien päivä pe 20.9.2019

14.08.2019

Henkilökunnan määrän kasvaessa entiset toimitilat jäivät pieniksi, ja Apixin toimisto on muuttanut viereiseen toimistorakennukseen. Tervetuloa avoimien ovien päivään pe 20.9.2019 klo 8:00-16:00!

Pysy kuulolla

Tilaa Apixin uutiskirje, niin tiedät mitä tapahtuu verkkolaskutuksessa ja sähköisessä taloushallinnossa. Seuraa Apixia myös somessa.